Review – Rituals Carpe Diem shampoo

Dus, ik review bij deze de Rituals Carpe Diem shampoo, waarvan ik een tubetje had gekregen met kerst van Uniflame c:

Productomschrijving volgens de Rituals website:
-Aanbrengen op nat haar, zachtjes in masseren, kort laten intrekken daarna uitspoelen. Voor het beste resultaat gebruik ook It’s a Wrap conditioner. Vermijd contact met de ogen.
-Verzorgende shampoo voor pluizig haar die je haar weer glad, verzorgd en glanzend maakt.
-Organische Rijstmelk geeft je haar gezonde voeding, en Kersenbloesem zorgt voor een bijzondere geursensatie.
-Beschermt de kleur van je haar, is voor dagelijks gebruik & maakt je haar geschikt voor föhnen.

Ingredienten:
-Rijstmelk: In heel Azië is rijst het basisvoedsel. Het is licht verteerbaar, voedzaam en versterkend. Rijstmeel wordt gebruikt als gezichtspoeder. Rijstwortels helpen tegen koortszweet. Rijst is in Azië een belangrijk symbool voor overdaad, geluk en vruchtbaarheid.
-Kersen Bloesem: De fragiele bloesems van de ‘sakura’ (Japanse kers) worden door Japanse dichters vaak omschreven als ‘lente-sneeuw’. In Japan zijn ze een oeroud symbool voor vergankelijkheid en puurheid.

Zo ziet mijn tubetje eruit:
Photobucket

Persoonlijke ervaring met dit product:
Ik vind dit een heel fijn product, de lekkere geur blijft wel hangen, maar het is niet overheersend. Ook werkt het echt heerlijk op mijn haar <3 Ik twijfel of ik de fles ook ga kopen, maar eerst heb ik nog twee andere shampoo’s die ik op moet maken haha.

De fles van 200ml is te koop voor €8,90 bij Rituals.

 

One thought on “Review – Rituals Carpe Diem shampoo

Geef een reactie

