Wishlist: Bloemengympen

Eigenlijk moet ik bekennen dat ik op niks anders loop dan gympen. Ik heb nogal brede en lastige voeten en gympen pas ik eigenlijk altijd. Ik heb wel een laarsje in mijn kast, maar in vergelijking draag ik die dus bijna nooit. Ballerina’s vind ik leuk maar het is een uitdaging om die te vinden als je brede voeten hebt. Hakken kan ik eigenlijk ook niet dragen omdat ik een evenwichtsstoornis heb, dus dan blijft er weinig over ;) Gympen dus! Naast mijn basic zwarte All Stars met eyelets die ik al jaren heb, vind ik het ook leuk om wat trendy budget gympen in de kast te hebben staan. De bloementrend vind ik best leuk. Daarom wil ik ook een paar bloemen gympen gaan aanschaffen. Ik heb al een aantal leuke modellen gezien en die wil ik vandaag met jullie delen.

Van Haren:

Lichtblauwe sneaker met schattige aardbeien. Ik vind deze echt super leuk, maar ik denk wel dat ze snel vuil zullen worden omdat ze wel erg licht zijn. Ze kosten 16,90 en zijn van het merk Graceland.

Blauwe sneaker met rozen. Deze is wat donkerder en ik denk wat meer draagbaar bij mijn huidige garderobe. Ze zijn van het merk Vty en kosten 12,90.

Scapino:

Zwarte sneaker met bloemen. Deze zijn wat hoger en dus ook nog te dragen bij iets kouder weer. Lekker veelzijdig vanwege de kleuren combinatie. Deze kosten 19,99 en zijn van het merk Blue Box. Deze staan ook op wehkamp voor 15,99. Maar met de verzendkosten erbij kom je duurder uit. Wel goedkoper als je toevallig toch een bestelling gaat plaatsen ;)

Mijn wishlist is niet heel erg lang. Dit komt omdat er niet veel bloemengympen zijn die binnen mijn budget vallen. Vaak kom ik ook weer uit op ballerina’s. Ik ga dit zeker nog proberen maar de kans van slagen is gewoon veel kleiner voor mij.

Q: Wat vinden jullie van bloemen gympen? Leuk of niks voor jou?

5 reacties op “Wishlist: Bloemengympen

Geef een reactie

