Tag: One Lovely Blog Award

Wij kregen deze award een paar dagen terug van Xan en Sherr van het blog Our Pretty Little Diary. De bedoeling is dat je 7 random dingen over je zelf verteld en daarna 15 andere bloggers tagged. Wij vinden dit echter vrij veel dus we zeggen gewoon: wie deze tag wil overnemen, be our guest :) Hier komen onze 7 random feiten!

Uniflame:

1) Iedere zondag ontbijt ik met zelfgebakken brood uit de machine met daarop iets hartigs. Zoals kaas, komkommer, tomaatjes, tuinkers, ei etc.
2) Ik ben snel afgeleid door pretty colors en bewegende dingen. Zo zit ik in een gesprek en zo kijk ik ineens ergens anders naar… Oops ;)
3) Ik hou van afwisseling. Zowel in kleuren nagellak als make-up, maar ook geuren van douchegel en body butter. Ik haal liever mini verpakkingen omdat ik snel op iets uitgekeken raak.
4) Shoppen is eigenlijk niet aan mij besteed. Ik heb een doel voor ogen en daar ga ik voor. Ik ga niet winkel in, winkel uit om vervolgens toch weer terug te gaan naar die eerste winkel. Als ik iets leuk vind, dan koop ik het zonder verder te kijken. Om deze eigenschap vinden jongens het niet erg om met mij te gaan shoppen.
5) Ik heb 4 poezen en 2 konijnen. Ze heten Chibi, Rikku, Zoey en Stripe en de konijnen heten Ramsay en Binky. Ik hou van dieren en wil eigenlijk ook nog een hond en als ik een tuin had, zou ik ook nog kippen willen houden.
6) Soms ben ik ineens een paar uur kwijt uit mijn dag. Ik ben dan zo geconcentreerd bezig met iets dat ik de tijd vergeet. Dit kan bloggen zijn, maar ook lezen of huiswerk maken. Soms is deze eigenschap erg handig maar hij staat me ook regelmatig in de weg.
7) Ik ben aan 1 oog bijna blind. Dit is erg lastig met make-up aanbrengen maar ik kan hierdoor ook geen auto rijden. Ook is hierdoor mijn evenwicht aangetast. Zo kan ik niet staan in de bus en fietsen is ook best een uitdaging. Mij laten fietsen in een drukke stad is dan ook geen slim idee omdat ik slinger. Hier in de buurt, gaat het nog wel ;)

Tja, een mix van leuke en minder leuke dingen, maar het is iig random ;)

Immi: 

1) Het product wat je het meeste in mijn stash zult vinden is lippenbalsem. Ik hou van lippenbalsem, ben er als het ware verslaafd aan en ik heb er altijd minstens 2 bij me.
2) Katten zijn mijn lievelingsdieren, maar op de tweede plaats zijn koeien. Ik vind koeien super awesome, ik heb zelfs een koeien kigurumi (een soort van pyama/huispak). Zonder uiers overigens ;)
3) Ik heb best wat kennis van ondergoed en lingerie, dit resulteerd dan weer in dat vriendinnen mij vaker om raad vragen hierover.
4) Uniflame’s snoeppot leegeten is een van mijn favoriete bezigheden, ik ben een heel erge snoeperd.
5) Ik ben heel erg blij dat ik sinds kort een psp heb, nu kan ik ook eindelijk wat meer gamen! Ben op het moment bezig met Tales of Eternia en Puzzle Quest.
6) Ik heb duizenden ideeen in mijn hoofd voor film- en series marathons die ik graag wil doen, Maar helaas wonen meerdere vrienden van mij vrij ver weg en hebben zij het ook vaker druk met werk en/of school. En tja, alleen is ook maar alleen he.
7) Ik doe meer achter de schermen werk hier bij meteenstrikje dan dat ik blogjes post, na komend weekend zullen jullie hier hopelijk meer van zien. Ook ben ik mezelf aan het schoppen meer te posten, maar dat gaat vrij langzaam, haha ;)

  

5 reacties op “Tag: One Lovely Blog Award

Geef een reactie

