NOTD: Etos Effect Nails 18

De Etos ziet hier niet heel dichtbij, maar toen ik laatst in de stad was, ben ik eens de Etos winkel binnengestapt. Uiteraard moeten er dan meteen nagellakken bekeken worden en ik nam een flesje mee naar huis om te proberen.

De flesjes uit de Etos Effect Nails serie zijn erg klein. Er staat niet op hoeveel ml er in zit, maar ik gok op 3 a 4 aangezien ze nog kleiner zijn dan de Essence flesjes waar 5ml in zit. Ik koos voor deze knal roze lak met een metallic finish omdat ik nog niet zoiets in mijn stash heb en hij me super gaaf leek. Helaas hebben deze lakken geen leuke namen maar onderop het potje staat een 18, dus dan gaan we daar maar vanuit. Ik vind de kleur echt helemal mooi! Een heerlijk fel kleurtje voor de zomermaanden. Het lakken gaat prima, ook al is het kwastje aan de kleine kant. Ik heb hier absoluut geen problemen mee, hij lakt alleen wel wat streperig. De droogtijd van het lakje is goed. Helaas ging de lak na 1 dag al chippen. Dat is dus erg jammer omdat ik niet iedere dag de tijd heb om mijn nagels opnieuw te doen.

In het kort:
+ Lekker fel kleurtje en goede dekking
+ Lakt gemakkelijk
– Lakt wat streperig
– Chipt al na 1 dag

Deze lak kost 1,99 en is uiteraard te koop bij Etos. Het Etos huismerk is dierproefvrij.

 

 

5 thoughts on “NOTD: Etos Effect Nails 18

Geef een reactie

