The Bodyshop Chocomania review! – Bodyscrub en Douchegel

Een tijd geleden hebben we beide een product uit de chocomania collectie gekocht. Uniflame de douchegel en Immi een mini van de bodyscrub. In deze blogpost van ons beiden een review!

Chocomania Bodyscrub
Zodra ik deze collectie zag kreeg ik al grijphandjes, omnomnom! Dus toen ik een paar weken geleden in the bodyshop was, heb ik deze mini gelijk meegenomen!
Toen ik eenmaal thuis was kon ik niet wachten om ‘m te gebruiken, de hele tijd rook ik eraan want verdomme, wat ruikt hij lekker! De chocoladegeur is niet overheersend, maar wel duidelijk aanwezig.
Het gebruik
Ik heb de bodyscrub gebruikt onder de douche, op mijn benen na het scheren. Het scrubt heerlijk, voelt niet prikkerig aan en nogmaals, de geur! Ik had maar een beetje nodig voor beide benen (en ik heb best lange benen). Toen ik uit de douche kwam voelden mijn benen heerlijk zacht, en rook ik nog heel lichtjes de chocoladegeur.
Verdict
Hij scrubt lekker, hij ruikt lekker, en laat mijn huidje heerlijk zacht achter! Aanradertje dus ;)

Prijs: 15,00 euro voor een full size

Chocomania Douchegel

Ook ik werd erg hebberig van deze collectie en ik moest en zou iets uitproberen van deze serie. Ik koos voor de douchegel omdat ik al erg tevreden was over een andere douchegel van the Body Shop. Ik wilde er graag nog een proberen en deze zag er heerlijk uit. De douchegel ruikt ook echt heerlijk naar chocolade met nog iets erdoorheen gemengd dat ik niet helemaal kan thuisbrengen. Ook deze is niet overheersend en persoonlijk vind ik dat deze douchegel zowel door mannen als door vrouwen gebruikt kan worden.
Het gebruik
Ik gebruikte deze uiteraard onder de douche ;) Ik deed een flinke druppel douchegel op een puff en hij schuimt echt heerlijk. Op deze manier kan je met een flinke druppel je hele lichaam inzepen. Funny fact is dat als je deze douchegel uit de fles ziet komen, het eruit ziet als chocoladesaus, haha. Deze douchegel is erg zacht en creamy en prikt niet op de huid. Mijn huid is ook niet trekkerig na het douchen, iets waar ik snel last van heb. De geur blijft lekker om je heen hangen zonder te veel van het goede te zijn.
Verdict
Ja, erg lekker dus! Heerlijke geur, zuinig in gebruik en geen trekkerige huid maar heerlijk zacht. Een keeper!

Prijs: 6,00 euro voor een full size.

De producten van the Body Shop zijn dierproefvrij.

1 reactie op “The Bodyshop Chocomania review! – Bodyscrub en Douchegel

Geef een reactie

